Одноразові дитячі підгузки і вологі серветки активно просуваються на європейському ринку, хоча їх не можна ні використовувати повторно, ні ефективно переробити, ні компостувати. Ці товари летять до смітника після першого використання, наносячи шкоду навколишньому середовищу протягом усього їхнього «життєвого циклу».
Переклад українською звіту п’яти представників громадських організацій (CIEL, Earthworks, TEJAS, UPSTREAM, GAIA) та двох вчених з Ексетерського університету про вплив виготовлення та використання пластику на здоров’я і довкілля.
Кампанія «Аудит відходів та брендів 2021» має на меті привернути увагу до проблеми браку інформації про те, які в містах утворюються відходи, хто їх утворює та хто має нести за це відповідальність.
Переклад українською звіту Zero Waste Europe про екологічні наслідки використання одноразового та багаторазового паковання.
За партнерства Zero Waste Alliance Ukraine вийшло 10 епізодів подкасту «Дім» від The Ukrainians.
У країнах ЄС тепер не можна продавати одноразові пластикові вироби. Відповідну директиву прийняли ще у 2019 році, а 3 липня 2021 документ набув чинності.
З 3 липня в країнах Європейського Союзу заборонено розповсюджувати продукцію з оксорозкладного пластику та пластикову продукцію одноразового використання. Чи актуальні такі обмеження для України — поговоримо на вебінарі «Одноразовий пластик: досвід ЄС та перспективи для України».
Практичний воркшоп «Як стати Zero Waste (безвідходним) містом» пройшов у Львові 1 та 2 липня. На зустрічі презентували першу в світі систему сертифікації Zero Waste Cities та поділились досвідом і практичними інструментами, які вже запроваджуються у Львові. Можливо, вони заохотять і інші міста в Україні стати на шлях zero waste, тобто прямувати до зменшення утворення […]
П’ять років Львів перебуває у центрі уваги, коли йдеться про тему управління відходами. Трагедія на Грибовицькому сміттєзвалищі стала каталізатором змін й першопроходження у застосуванні кращих практик управління відходами й наміру стати першим Zero Waste містом за межами Європейського Союзу.
На сьогодні вже десять мереж кав’ярень та закладів харчування Львова погодились на постійній основі надавати знижки відвідувачам, які купують напої у свої багаторазові горнята. Ця знижка може сягати до 20%.